Wykaz rejestrów, ewidencji i archiwów, prowadzonych w jednostce
Wykaz rejestrów, ewidencji i archiwów, prowadzonych w jednostce
- Księgi uczniów (Zasadnicza Szkoła Zawodowa, Technikum, Branżowa Szkoła, Kwalifikacyjne Kursy Zawodowe)
- Rejestr wydawanych zaświadczeń
- Ewidencja wydawanych świadectw ukończenia szkoły
- Ewidencja wydawanych dyplomów zawodowych
- Ewidencja wydawanych legitymacji
- Ewidencja druków ścisłego zarachowania
- Ewidencja wydawanych skierowań uczniów na badania do medycyny pracy
- Rejestr wypadków- prowadzony przez BHP
- Rejestr zamówień publicznych
- Ewidencja wydanych kart parkingowych dla pracowników ZSE
- Rejestr wydanych kart magnetycznych do pokoju nauczycielskiego dla pracowników ZSE
- Księgi inwentarzowe
- Rejestr decyzji nadania stopnia awansu zawodowego
- Rejestr wydanych zaświadczeń o akceptacjiprzez komisję kwalifikacyjną na stopień awansu zawodowego
- Rejestr decyzji skreślenia z listy uczniów ZSE
- Ewidencja osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych
- Rejestr pieczęci
- Spis akt archiwalnych
- Rejestr przesyłek wpływających
- Rejestr przesyłek wychodzących
- Rejestr wydanych poleceń wyjazdu służbowego
- Rejestr skarg i wniosków wnoszonych do ZSE w Wodzisławiu Śl.
- Rejestr formularzy zarządzania ryzykiem w ZSE Wodzisław Śl.
- Wykaz uchwałRady Pedagogicznej Zespołu Szkół Ekonomicznych w Wodzisławiu Śl.
- Wykaz zarządzeń Dyrektora Zespołu Szkół Ekonomicznych w Wodzisławiu Śl.
- Księga wizytacji i kontroli
- Ewidencja uczniów objętych pomocą psychologiczno-pedagogiczną w ZSE Wodzisławiu Śl.
- Rejestr czytelników biblioteki szkolnej- program MOLOPTIVUM
- Rejestr wypożyczeń- program MOLOPTIVUM
- Ewidencja wyjść służbowych i prywatnych pracowników administracji i obsługi
- Ewidencja wyjść służbowych nauczycieli
- Ewidencja zatrudnienia pracowników administracji i obsługi
- Księga etatów nauczycieli
Sposób i zasady udostępniania danych w prowadzonych rejestrach, ewidencjach i archiwach
Informacje zawarte w prowadzonych w szkole rejestrach, ewidencjach i archiwach są udostępnianie na pisemny lub ustny wniosek w godzinach pracy, zgodnie z procedurami udostępniania informacji publicznej.
Informacja wytworzona przez:
Izabela Banajska
email: ibanajska@gmail.com tel.:32 455 40 56 fax: 32 455 40 56 , w dniu: 24‑01‑2018 10:24:09
email: ibanajska@gmail.com tel.:32 455 40 56 fax: 32 455 40 56 , w dniu: 24‑01‑2018 10:24:09
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Izabela Banajska
email: ibanajska@gmail.com tel.:32 455 40 56 fax: 32 455 40 56 , w dniu: 24‑01‑2018 10:24:09
email: ibanajska@gmail.com tel.:32 455 40 56 fax: 32 455 40 56 , w dniu: 24‑01‑2018 10:24:09
Data ostatniej aktualizacji:
24‑01‑2018 10:26:47
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|