Administracja szkoły, pedagog i psycholog szkolny


Aministracja szkoły

 

Sekretarz szkoły

mgr Dominika Wojak

tel. / fax 324554056   wew. 101

pokój nr 6                                                            

Godziny pracy

Poniedziałek - piątek 7:30 - 15:30

 

Sekretariat uczniowski                                                          

Katarzyna Domańska

Agnieszka Szweda

tel. 324552270  wew. 109

pokój nr 7

Godziny pracy

Poniedziałek - piątek 7:00 - 16:00

 

Księgowość

mgr Mirela Skowron - główny księgowy                  

mgr Joanna Reś - specjalista

tel. 324554056  wew. 108

pokój nr 13

 

Kierownik gospodarczy

Agnieszka Nachtigal

tel. 324554056 wew. 107

pokój nr 3

 

Kadry

mgr Weronika Odrozek

tel. 324554056 wew. 107

pokój nr 3

 

Pedagodzy i psycholog szkolny

 

Pedagog szkolny

mgr Adrianna Garbulowska-Gulec

tel. 324554056 wew. 111                                           

pokój nr 14 

 

Godziny pracy

Poniedziałek 8:00 - 16:00

Wtorek 8:00 - 15:00

Środa 7:30 - 15:00

Czwartek 9:30 -17:00

Piątek 7:00 - 14:00, co trzeci piątek 9:00 - 16:00

 

Pedagog szkolny

mgr Anna Płukis

tel. 324554056 wew. 111                                           

pokój nr 14 

              

Godziny pracy

Poniedziałek 11:45 - 17:45

Wtorek 11:45 - 17:45

Piątek  7:30 - 9:30 , co trzeci piątek 14:00 - 16:00

 

Psycholog szkolny

mgr Mariola Miernik 

pokój nr 70

 

Godziny pracy

Poniedziałek 7:00 - 10:00

Wtorek 13:00 - 16:00

Środa 14:00 - 17:00

Czwartek 7:00 - 14:00

Piątek 7:00 - 13:00, co trzeci piątek 10:00 - 16:00

Informacja wytworzona przez:
Izabela Banajska
email: ibanajska@gmail.com tel.:32 455 40 56 fax: 32 455 40 56
, w dniu:  20‑11‑2017 12:15:38
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Izabela Banajska
email: ibanajska@gmail.com tel.:32 455 40 56 fax: 32 455 40 56
, w dniu:  20‑11‑2017 12:15:38
Data ostatniej aktualizacji:
10‑01‑2024 18:35:22
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie